przed siłownią


Wysiłek fizyczny wymaga zgromadzenia wystarczających pokładów energii. Idealny posiłek przed pójściem na siłownię jest lekki, ale pożywny

To co zjemy - i na ile przed treningiem - zależy od godziny, na którą zaplanujemy ćwiczenia.

Trening przedpołudniowy. Śniadanie nakręca metabolizm na cały dzień. Dlatego śniadanie najlepiej zjeść rano, ale nie później niż na 1 - 2 godziny przed rozpoczęciem treningu. Posiłek nie musi być duży, ale wartościowy. W menu mogą się znaleźć:

1. Płatki owsiane z orzechami i owocami;

2. Owsianka z jogurtem (dodatkowo może być z bananem);

3. Jeśli ćwiczenia będą wyczerpujące można zjeść sałatkę z makaronem i np. kurczakiem czy łososiem.

Trening popołudniowy. W momencie, w którym planujemy wieczorny trening w godz. 18-20 wystarczy zjeść dobry i pożywny późniejszy obiad między 15 a 17. Posiłek powinien być przede wszystkim bogaty w węglowodany, które posiadają ryż, makaron, ciemne pieczywo, kasza, owoce.

Przykładowo przed ćwiczeniami można zjeść:

1. Gotowany ryż z warzywami i rybą;

2. Kaszę gryczaną z pieczonym kurczakiem i świeżymi warzywami;

3. Makaron al dente z warzywami.

Strona korzysta z plików cookies. Przebywanie na niej oznacza akceptację polityki prywatności. Nie pokazuj więcej tego komunikatu