fitnes jesienią


Spadek temperatury i chłodniejsza aura nie powinny stanowić wymówki do porzucenia sportowego wysiłku. Jesienią także można skutecznie zadbać o formę.

 

Póki jest sucho i nie pada, wybierzmy te dyscypliny, które można trenować na świeżym powietrzu. Jazda na rowerze, długie spacery czy popularny nordic walking to sposoby, dzięki którym zachowamy dobrą kondycję. To nie jedyne sposoby, które umożliwią nam skutecznie zadbać o formę.

W obiektach sportowych

Gdy brakuje nam motywacji, najlepszym rozwiązaniem będzie trening personalny. Ćwiczenia pod okiem fachowca przyniosą pożądane efekty, zwłaszcza, gdy potrzebujemy zagrzewania do walki o dobrą kondycję. Jeśli nie przepadamy za siłownią lub zajęciami w klubie fitness, wybierzmy się na basen. Pływanie także pozwoli skutecznie zadbać o formę. Zbawienny wpływ tej formy sportu odczują nasze plecy, zwłaszcza jeżeli wiele godzin spędzamy za biurkiem.

Taniec – zabawa i ruch w jednym

Gdy dojdziemy do wniosku, że typowe treningi i sport na świeżym, ale chłodnym powietrzu nie jest dla nas, wypróbujmy taniec. Możliwości jest wiele: od zajęć typu zumba fitness (to połączenie klasycznych ćwiczeń z elementami tańców latynoamerykańskich), po konkretne style taneczne, np. hip-hop, salsa, taniec brzucha. Wszystkie te formy wymagają wysiłku, koordynacji ruchów, a przede wszystkim dostarczają dużo radości i zabawy.

W domowym zaciszu

A co jeśli pogoda nas nie nastraja, ogrania nas lenistwo i nie zamierzamy ruszać się z domu? Wówczas też można skutecznie zadbać o formę, pod warunkiem, że potrafimy się zdyscyplinować. Ćwiczyć można w domu np. przy filmikach treningowych na Youtube. Rower stacjonarny czy popularna ostatnio trampolina fitness pomogą nam zbudować wymarzoną sylwetkę.

Nie unikajmy uprawiania sportu, bo dzięki temu wzmacniamy odporność organizmu.

 

 

Strona korzysta z plików cookies. Przebywanie na niej oznacza akceptację polityki prywatności. Nie pokazuj więcej tego komunikatu